Communicatie-extra’s

Soms houden partners wél van onze toon, stijl en aanpak, maar is er nét wat anders – of wat meer – nodig dan een workshop, nieuwsproject of pop-up nieuwsteam. Daar zeggen we liefst van al ‘ja’ op.

Even bijspringen op een loeidruk moment en dan de communicatie – altijd belangrijk, nooit dringend weet je wel – overnemen. Doen we met plezier. Of bouwen aan een website, wanneer het proces van overdenken, stakeholders betrekken en vertrouwen op voortschrijdend inzicht centraal mag staan. Of nog: onze verhalen voorzien van meer toeters en bellen, door sociale media accounts te beheren, nieuwsbrieven te maken en te versturen, een krant of e-book ineen te knutselen.

We doen het graag. Want creatief zijn vinden we héérlijk. En dienstbaar zijn aan wat hier en nu echt nodig is ook.

Verhalen toeteren

Verhalen schrijven en publiceren is één. Zorgen dat ze een breed publiek bereiken is een ander.

Voor de meeste van onze langlopende nieuwsprojecten beheren daarom ook hun Facebook-, Twitter en Linkedinaccount mee.

We maken regelmatige nieuwsbrieven of stellen een krant samen.

Voorbeeld zien?

De Cordium-krant

Facebookpagina van Vakantieparticipatie

Website bedenken

Als het niet snel-snel een site moet zijn, maar een proces van samen bedachtzaam groeien naar harmonie tussen verhalen, nieuws, informatie en beeldtaal.  Dan vinden we ’t heerlijk om daaraan bij te dragen.

Liefst van al – altijd zeg maar – voor partners waar we nieuws voor maken, in wiens netwerk we actief worden om kracht, talent en ideeën boven water te halen. Want dan gaat ons werk ook schitteren. En dat vinden we een geweldige ervaring.

Momenteel volop in de weer met de nieuwe website van Cordium. In samenwerking met Comkommer. Helaas nog even niet voor publicatie. Want de primeur, die is voor Cordium natuurlijk.

Klare, levendige taal

Taal is liefde. Met taal een snaar raken bij onze lezer is puur plezier. Dus moet het helder, eenvoudig en beeldend zijn.

We stoppen die kwaliteit in onze verhalen. We benutten die kunde graag voor organisaties die hun boodschap helder en eenvoudig willen brengen.

Dus herschrijven we soms op vraag. Niet vanuit marketingoogpunt. Wel vanuit de wens aan te raken, te inspireren, blij te maken met woorden. Of minstens om een ingewikkelde boodschap in mensentaal te brengen.

We doen het ondermeer voor Stebo. 

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Share This